• facebook
  • twitter

LAVERE FORBRUK,
BEDRE PRODUKTIVITET

Renault Trucks D LØNNSOMHET Euro 6
  • DYSE I EKSOSANLEGGET FOR RASKERE REGENERERING OG FORLENGEDE INTERVALLER

  • NGT9-MOTOREN ER KOMPATIBEL MED BIOMETAN OG BIODIESEL-MOTORENE DTI 5 OG DTI 8 MED DRIVSTOFF B100

  • MAKS. INNSPRØYTINGSTRYKK PÅ 2000 BAR FOR BEDRE FORBRENNING AV DIESELEN

  • TURBO MED VARIABEL GEOMETRI SOM GIR MER FLEKSIBEL BRUK

  • RESIRKULERING AV KALD EKSOS (EGR) GJØR DET MULIG Å BEGRENSE UTSLIPPET UNDER BRUK AV MOTOREN PÅ LAVT TURTALL

  • SYSTEM FOR ETTERBEHANDLING AV EKSOS MED PARTIKKELFILTER

  • VIFTE SOM KAN FRAKOPLES FOR Å OPTIMALISERE DRIVSTOFFORBRUKET

OPP TIL 7 % REDUKSJON AV DRIVSTOFFORBRUKET

6-SYLINDRET MOTOR (DTI 8)
tilgjengelig med 250 hk, 280 hk og 320 hk.

Renault Trucks D LØNNSOMHET Euro 6
  • ELEKTRONISK STYREENHET SOM LETTER KOMMUNIKASJONEN MELLOM KAROSSERIET OG BILEN

  • GRILL SOM ER FORHÅNDSUTSTYRT FOR MONTERING AV VERKTØYHOLDERPLATER

  • KAROSSERITERSKEL FRA 405 MM

  • BRYTERE PÅ DASHBORDET FOR INNKOPLING AV UTSTYR TIL PÅBYGG

  • KAPASITET FORAKSEL OPPTIL 9 TONN
  • MARKEDETS STØRSTE UTVALG I AKSELAVSTANDER: 17 AKSELAVSTANDER (HVER 6800 MM)

  • PLATER OG FESTEBRAKETTER TILGJENGELIGE PÅ CHASSIS

  • OVERHENG BAK MED FESTEHULL FOR HVER 55 MM

EN BIL FOR HVERT YRKE MED ET TOTALT UTVALG PÅ 100 MODELLER

Renault Trucks har utviklet motorer ved hjelp av kjente teknologier som er perfekt tilpasset for bruk i både by og på landeveiene. Drivlinjen byr på et bredt utvalg av teknologier og effekter, med et lavt forbruk og reduserte vedlikeholdskostnader.

  • MOTOR MED NATURGASS

    Motor på 320 hk (NGT 9) for å kunne kjøre i soner der tilgang er reglementert og som er begrenset for ”rene” kjøretøy. Kompatibel med bio-metan.

Ved å kombinere intelligente teknologier, aerodynamisk design og opplæring innen rasjonell kjøring gjør D Optifuel-serien det mulig å oppnå kraftig reduksjon i drivstofforbruket, noe som bidrar til lønnsomhet for din bedrift.

I forbindelse med kjøretøyenes oppbygging kan det bestilles flere elektriske og mekaniske forberedelser. Renault Trucks har en webportal, som gir råd og veiledning for å oppnå hurtig og effektiv oppbygging.

  • Brytere på dashbordet for innkopling av utstyr til påbygg

LASTEBILER TILPASSET
ALLE OMGIVELSER

Renault Trucks D SOLIDITET Euro 6
  • FØRERHUS SOM HAR GJENNOMGÅTT KOLLISJONSTESTER OG ER UTSTYRT MED FORSTERKEDE SETER

  • LENGDEDRAGERE SOM ER BORET I HENHOLD TIL BILENS OPPBYGGING, NOE SOM GIR DET RIKTIGE ANTALL HULL OG BEDRE STRUKTURMOTSTAND

  • BAKRE FJÆRINGER UTEN VEDLIKEHOLD

  • FJÆRINGER FORAN SOM ER SPESIELT SOLIDE OG TILPASSET FOR ALLE VIRKSOMHETER

Renault Trucks D SOLIDITET Euro 6
  • OVERHENG FORAN MINST: 1329 MM

  • AKSELAVSTAND FRA 3250 MM

Chassis i serien D har blitt testet under ekstreme forhold. For å garantere maksimal pålitelighet og varighet har førerhuset blitt forsterket med utstyr og materialer som er spesielt kjent for sin soliditet.

Redusert svingdiameter, lite overheng foran og kompakt førerhus: Spesifikasjonene til D-serien gjør det enkelt å ta seg frem overalt i byen der trafikken er tett og hver centimeter teller.

  • D Wide 6x2*4

    Styreaksel bak

    Svingdiameter opp il 19 % kortere enn med 6x2

BEDRE KOMFORT
FOR BEDRE EFFEKTIVITET

Renault Trucks D KOMFORT Euro 6
  • ADAPTIV CRUISE CONTROL(ACC)

  • BETJENING AV RETARDER

  • STORT 4,3” DIGITALDISPLAY

  • HASTIGHETSREGULATOR/-BEGRENSER

  • BETJENING AV DEN ROBOTISERTE GIRKASSEN

  • DAB MP3 BLUETOOTH®-BILRADIO MED USB-UTTAK OG AUX-UTTAK

  • SKINNTRUKKET RATT

Alt innenfor rekkevidde

Ergonomisk riktig dashboard, gir stor kjørekomfort. Kjøreassistanse-systemene og den robotiserte girkassen gjør det mulig for sjåføren å konsentrere seg helt og holdent om jobben som skal gjøres.

Renault Trucks D KOMFORT Euro 6
  • TO TRINN I STØTFANGEREN I PLAST SOM GIR ENKEL TILGANG TIL FRONTRUTEN (ET EKSTRA TRINN PÅ VISSE VERSJONER)

  • BELYSTE STIGTRINN

  • LAV CHASSISHØYDE: FRA 804 MM
  • HÅNDTAK SOM GIR LETTERE TILGANG TIL FRONTRUTEN

Nye seter har blitt utviklet for å bedre komforten. Takket være de mange oppbevaringsrommene har du alt trenger i jobben innen rekkevidde.

Tilgangen til førerhuset og frontruten er utviklet for å forenkle førerens daglige arbeid og vedlikeholdet av kjøretøyet. Det er mer enn bare en lastebil: Det er et arbeidsverktøy som gjør at du øker din produktivitet.

SIKKERHET
SOM PRIORITET

Vindusglass som går langt ned på dørene, frontrute i panoramaformat, todelte sidespeil og vindu bak som gir langt bedre sikt. De ulike lysene sørger for maksimal sikkerhet i alle forhold og alle omgivelser.

De forskjellige bremsesystemene og de effektive retarderne gir effektiv beskyttelse av personer og av lasten. I tillegg til det har bilene ekstra utstyr og teknologier
som ytterligere bedrer førerens sikkerhet.

  • ADAPTIV CRUISE CONTROL (ACC)*

    opprettholder en sikkerhetsavstand til bilen foran, ved automatisk å justere bilens akselerering og bremsing (retardere og hjulbrems).

    * Tilvalg.

  • facebook
  • twitter