Velkommen til Renault Trucks Norge
Autohuset Vestergaard A/S
Renault Trucks dealers at Horsens, Denmark
Stengt
Vis telefonnummer
Åpningstid resepsjon
| Mandag | 07:30 / 20:00 |
| Tirsdag | 07:30 / 20:00 |
| Onsdag | 07:30 / 20:00 |
| Torsdag | 07:30 / 20:00 |
| Fredag | 07:30 / 19:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Salg
| Mandag | 08:30 / 17:00 |
| Tirsdag | 08:30 / 17:00 |
| Onsdag | 08:30 / 17:00 |
| Torsdag | 08:30 / 17:00 |
| Fredag | 08:30 / 16:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Verksted
| Mandag | 07:30 / 20:00 |
| Tirsdag | 07:30 / 20:00 |
| Onsdag | 07:30 / 20:00 |
| Torsdag | 07:30 / 20:00 |
| Fredag | 07:30 / 19:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Deler
| Mandag | 07:30 / 17:30 |
| Tirsdag | 07:30 / 17:30 |
| Onsdag | 07:30 / 17:30 |
| Torsdag | 07:30 / 17:30 |
| Fredag | 07:30 / 16:30 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Parts contact
987parts@autohuset-vestergaard.dk
4 / 5
127 kundevurderinger
20 September 2025
Finn Carstensen
Selgeren plaget oss ikke. Han var mer interessert i datamaskinen sin enn å vise frem nye biler. Selv om vi hadde bestilt tid for prøvekjøring.
Spurte om flere nye biler, men han virket likegyldig og ba meg lese skiltene ved siden av bilene. Kommer nok ikke tilbake. Min kone og jeg følte meg definitivt ikke velkommen.
23 July 2025
Thomas Petersen
Ikke kjøp elbil her.
De importerer bilene sine, så det er ingen 5-7 års garanti som lovet av produsenten og de betaler ikke garantien.
Så du må kjøpe bilen og deretter søke om garantien, som aldri vil bli godkjent... i likhet med SCAM.
8 April 2025
Charlie
«Jeg finner det ut og vi ringer deg før dagen er ute» har blitt lovet 17 ganger på 6 måneder uten at de har ringt en gang. Etter en avtale er ikke den ENE ansatte som kan fikse problemet på jobb, de finner ut av det etter 30 minutter med å gå rundt med nøkkelen min, og kryper til slutt tilbake og sier "vi må finne et annet tidspunkt, hva med om en uke?"
Etter besøket fjernet de en brakett fra taket på bilen som jeg ikke skjønte, senere da jeg satte den på plass viste det seg at de hadde bøyd den selv om det ikke er gjort reparasjoner på taket/takstativene. De har lovet å ringe deg tilbake i ettermiddag, det har nå gått 6 dager uten telefon...
17 August 2023
Per Rasmussen
Amatøraktig og inkompetent
Autohuset Vestergaard Horsens.
Kjøp en brukt Ford Puma 2 år gammel.
Jeg er enig med forhandleren at den vil ha 2 års service før levering og om kjøp av lite brukte vinterdekk for 8000 kr.
Få bilen levert og oppdager når jeg kommer hjem at de lite brukte vinterdekkene er mer enn lite brukte fordi de er veldig nedslitte. Det skal sies at et komplett nytt sett koster 10000 kr så det hadde helt klart vært en fordel å kjøpe nye i stedet for lett brukte som er helt døde.
Gå gjennom servicen de har gjort på bilen og oppdager at de ikke har utført servicen som de skal, blant annet er dekktrykket helt feil til tross for at de har krysset av i boksen at det er sjekket og justert.
Bremsevæsken er heller ikke skiftet slik servicen foreskriver.
Etter mange e-poster og telefoner frem og tilbake blir vi enige om at jeg kan få skiftet bremsevæske hos en forhandler i nærheten av der jeg bor.
Og de tar vinterhjulene tilbake, men med mye mas om det og de tar ikke tilbake dekkene med mindre jeg sletter min negative Trustpilot-anmeldelse.
I dag kan jeg se at Navigasjonen i bilen ikke fungerer som den skal og de er ikke spesielt villige til å hjelpe til med å finne en løsning på problemet.
Jeg ringte til og med Autohuset Vestergaard kl 8 om morgenen og skrev samtidig mail hvor de lovet å ringe tilbake men ingenting har skjedd.
Denne erfaringen har gitt meg stoff til ettertanke og jeg er overbevist om at jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe en bil et annet sted neste gang, samt bruke et annet verksted for service.
Det er uholdbart at en bil du kjøpte for 1 uke siden allerede har så mange problemer med forhandler og verksted.
Og nå må du vente over 1 måned på å få utført reparasjoner som ikke skulle vært der ved levering.
Bilen skal være kontrollert og funksjonell ved levering, og ikke at du må starte med å kjøre over og fylle dekkene, og bestille time for å skifte bremsevæske og reparere navigasjonen som ikke fungerer.
Inkompetent forhandler og inkompetent verksted, virkelig amatørmessig. Hvis ikke bilforretningen sa på fasaden, ville jeg trodd jeg hadde gått inn i en klovnefabrikk.
Lang tid å behandle garantisaker
Utrolig lang tid å behandle garantisaker.
Skulle ha byttet lyktene når de solgte meg en bil med defekte lykter til tross for at de nettopp hadde gjort service på den, de merket det ikke, så faktisk har de solgt meg en bil som er ulovlig å kjøre og som ikke kan bestå kontrollen på Autohuset Nærum, men pga inkonsekvensen må de nå byttes i Horsens som er helt greit fra meg og ingen klage.
Ventet 2 uker med å få time i Nærum så de kunne se på frontlyktene som var helt feil, Autohuset Vestergaard Nærum prøvde å justere dem ved første besøk og de fikk ikke justert dem.
Fikk ny time 3 uker senere, men etter mye diskusjoner da de likevel ønsket å justere frontlyktene igjen til tross for å ha prøvd en gang og ikke klart å justere når de ble funnet defekte.
Så kom ny avtale og verkstedet på Autohuset Nærum, men kjøringen min på "20kmh parkeringsplassen" var ikke ok og nekter derfor å fikse bilen min.
Så nå må jeg ha ny time i Horsens, men Horsens kan ikke gi meg ny time, da de ikke kan/vil eller vet hvor lang tid det tar å flytte en garantisak fra egen avdeling i Nærum til sin avdeling i Horsens.
Så for tiden har jeg ventet 2 uker på frontlysjusteringen, 3 uker på påfølgende verkstedtid, og nå må jeg vente enda lenger på at de skal flytte garantisaken.
Så vi har nok opptil 2 måneder på å lage en enkel garantisak som å bytte frontlykter.
Kan bare si til alle andre som vurderer å kjøpe bil fra Autohuset Vestergaard, om du finner en bil som ligner et annet sted så kjøp den for guds skyld der, selv om den koster litt mer, for de pengene er godt brukt.
18 April 2023
Rene Skou
Dårlig sted!!!!
Brukte Vestergaard til å utføre service på bilen min når jeg trengte periodisk kontroll.
Det gikk ikke bra, for å si det mildt.
De savnet at 2 skiltlys ikke virket, det kostet meg en inspeksjon av bilen min.
Hvis det var det verste, ville de bare vært fattige i mine øyne, men det er de ikke.
De sier at noe må endres, siden det tar dem 3 TIMER å gjøre en tjeneste velger jeg å få tilbud og ikke få det gjort samtidig som planlagt.
Når jeg så må få skilt skiltlysene byttet av en annen mekaniker fordi det var for vanskelig for Vestergaard å fange at de ikke virket under service, ber jeg dem fikse det Vestergaard har funnet må skiftes (V-ram).
Jeg får da en telefon fra mekanikeren om at V-rammen ikke trenger å byttes i det hele tatt.
Vestergaard har nettopp funnet på det, sannsynligvis for å tjene mer penger per person. Kunde.
Så under service fant de ikke lys som ikke fungerte, men fant ting som måtte fikses. Det er ikke spesielt bra, for å si det mildt.
Jeg har ringt dem og de ville kontakte meg, men under samtalen virket verkstedlederen 100% likegyldig som om det var helt normalt for dem.
Og de har ikke kontaktet meg igjen slik vi avtalte, noe som bekrefter at de ikke bryr seg om kundene sine.
Går det så går det.