Velkommen til Renault Trucks Norge
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Stengt
Vis telefonnummer
Åpningstid resepsjon
| Mandag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Onsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Torsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Fredag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 kundevurderinger
28 October 2025
Vonnyck Leduigou
Tusen takk for velkomsten. Spesiell takk til Mr. Carlos for hans ekspertise og forståelse. Gratulerer til denne Renault-garasjen.
4 March 2025
S L
Jeg ankommer reservedelsresepsjonen, jeg sier hei, personen hilser tilbake.
To herrer står nå ved reservedelsresepsjonen, foran hver sin datamaskin. Jeg venter og venter, jeg sier til meg selv at jeg er den eneste kunden der, så de vil snart spørre meg hva jeg trenger.
Vel nei, total likegyldighet til min tilstedeværelse, til det punktet hvor det irriterer meg å vente så lenge uten at noen sier noe til meg. Jeg snur ryggen til, jeg forstår godt at jeg ikke kom.
Så for meg er det enkelt: de vil aldri røre lastebilen min med tanke på velkomsten og interessen til gutta.
20 August 2024
Olivier Dubergey
Hallo
Renault Type C 430 26-tonns lastebil kjøpt ny i oktober 2023, mitt eneste arbeidsverktøy
Ødelagt 11. juli 2024 (kraftuttaket brøt)
Siden den gang har lastebilen stått på Renault Libourne
Deler skal ankomme hver 3. dag
Men fortsatt ingenting
Ikke på noe tidspunkt spør de hvordan jeg jobber
Firmaet mitt er i fare
Og ingenting, ikke en eneste opplysning
Dette er uakseptabelt for et slikt selskap
Når kommer det en løsning? Hvordan jobber jeg?????
Jeg venter på raskt svar og fremfor alt på at lastebilen min skal repareres, kompensasjon for denne måneden jeg ikke har jobbet, og at leiekontrakten overtas!
12 January 2024
Coustes Amandine
Hei, etter å ha brukt tjenestene til Renault lastebil lurte jeg flere ganger på om jeg ikke var i et skjult kamera
Jeg måtte vente flere måneder på at noen skulle verdig seg til å reparere meg.
Da jeg endelig var i stand til å berge kjøretøyet mitt, løsnet støtfangeren og hjulbuene.
Jeg måtte bringe tilbake kjøretøyet mitt, ellers våget de å anklage meg for min dårlige oppførsel ved å fortelle meg at det var jeg som må ha truffet et dyr.
Jeg måtte hente inn en leder som var enig med meg ved å bekrefte at arbeideren hadde gjort jobben sin dårlig.
De ber meg kontakte meg ved mottak av de nye delene for å reparere.
Uten retur etter uker, måtte jeg følge opp selv med en annen unnskyldning hver gang (ingen deler fra leverandøren, feil deler sendt..)
Jeg måtte bringe varebilen tilbake og miste en arbeidsdag til for å gjøre om reparasjonene.
Kort sagt, jeg fant kjøretøyet mitt om kvelden, og så nærmere neste dag, jeg så at det var revet av igjen, støtfangeren var ikke en gang satt tilbake i kupeen.
Jeg vil ikke stoppe der og vil kontakte forbrukerforeningen samt min juridiske avdeling.
For skaden og mitt tap av inntekt sammenlignet med mine tapte arbeidsdager.
14 August 2025
patrick favereau
Jeg anos veldig vennlig 🙂