Velkommen til Renault Trucks Norge
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Stengt
Vis telefonnummer
Åpningstid resepsjon
| Mandag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Onsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Torsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Fredag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Lørdag | 08:00 / 12:00 |
| Søndag | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 kundevurderinger
2 August 2025
K-raule Mek
Etter et havari på motorveien A10 24. juli (DS3 Crossback, ødelagt girspak), på Blois-Villerbon rasteplass, på vei mot Bordeaux, var responsen og håndteringen veldig rask og effektiv (havaribilen ankom på mindre enn 20 minutter!)
Vi vil takke hele teamet igjen for deres hurtighet, effektivitet, vennlighet og vennlighet!
Du var i stand til å berolige oss!
Du hjalp oss på et tidspunkt da vi hadde bekymringer og mange tvil (med et 4 år gammelt barn med oss var det ganske stressende).
Du fant oss en førsteklasses garasje som reparerte bilen vår på mindre enn en uke (det var høyden på turistsesongen).
Vi kan aldri takke deg nok!!
Takk for godheten!!!
14 November 2025
sab8345
Jeg ville gitt mekanikken 5/5. De var usedvanlig snille.
1/5 for alt annet. En reparasjon som skulle ta en dag tok tre. Og selv på leveringsmorgenen hadde de ikke delene.
Mens vi ventet på å hente bilen, var det fem-seks mekanikere på kontoret, en sank sammen i stolen og prøvde å legge kurver i søppelbøtta, andre ventet, og de hadde ikke engang høfligheten til å si hei. Da det var på tide å betale, lo sekretæren bokstavelig talt av oss. Hvis vi plager dem, bør de ikke gjøre denne jobben.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 for mekanikerens lydhørhet og vennlighet.
Dog 0/5 for garasjetjenesten. Vi ventet en uke på et tilbud som aldri kom, til tross for gjentatte oppfølginger. Vi ble holdt venter på ingenting!
Når det gjelder mekaniske ferdigheter: ingen kommentar.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
En stor takk til førsteklasses støtte gitt av Jonathan og alle teamene på Gaudier-bedriftene. Et sprukket dekk på A10. Eksklusiv støtte for oss. Jeg er en PMR-transportør. Jeg hadde 2 PMR-folk om bord. En stor takk til dem.
27 September 2025
Dan Tast
Drivakselen min brøt på motorveien. Selv om det var åpenbart at den hadde brutt av ved rattet, hevdet eieren at girskader ikke kunne utelukkes. Kjøretøyet ble ikke engang satt på en talje for å inspisere skaden, noe som ville vært nødvendig for å vurdere skaden. Bilen ble ikke flyttet på flere dager. I stedet fortalte de ADAC at det var et totalt tap. Etter å ha rådført meg med to kvalifiserte mekanikere, klarte jeg å overbevise ADAC om å ta kjøretøyet til en annen garasje. Ved totaltap måtte jeg ha dekket kostnadene selv. For dette belastet de meg ytterligere €115 for mindre enn 3 km. OK, ADAC dekker det, men til slutt var det den ekstra bonusen at garasjen ikke ønsket å håndtere skaden. Konsekvensen for meg ville vært at bilen ville blitt stående der jeg var, og jeg ville ikke ha visst hvordan jeg skulle få campingvognen min tilbake til Tyskland. Til slutt brukte jeg to uker på å korrespondere med garasjer og ADAC. Oh, og for å hekte campingvognen til bergingsbilen, som ikke var en egen tur, belastet de ytterligere €230. Det er ganske heftig.
I et lignende tilfelle bør de kreve å bli tauet til en skikkelig garasje med en gang.
Hvis det ikke er motivasjon til å ta vare på skaden, bør du ikke gjøre livet til folk enda vanskeligere.