Velkommen til Renault Trucks Norge
Karl Graf Automobile AG
Renault Trucks dealers at Mettmenstetten, Switzerland
Stengt
Vis telefonnummer
Åpningstid resepsjon
| Mandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Tirsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Onsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Torsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Fredag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Lørdag | 08:30 / 16:00 |
| Søndag | - |
Salg
| Mandag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Tirsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Onsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Torsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Fredag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Lørdag | 08:30 / 16:00 |
| Søndag | - |
Verksted
| Mandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Tirsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Onsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Torsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Fredag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Deler
| Mandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Tirsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Onsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Torsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Fredag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
General manager
Robert Graf
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
Sales contact
Markus Weiss
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
Sales contact
Stefan Nussbaumer
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
Service contact
Jonas Haab
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
Parts contact
Gideon Kunz
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
4.5 / 5
252 kundevurderinger
24 October 2025
Jean Fontana
Jeg er 59 år nå og har aldri skrevet en anmeldelse før, men dessverre er dette første gang.
Da jeg fikk en bestilling om å bytte turboslange på bobilen vår, oppdaget jeg senere på fakturaen at fire nye vinterdekk rett og slett var montert og ladet, selv om vi ikke hadde fått tilbud eller bestilt, og bobilen vår er kun brukt om sommeren og lagret om vinteren.
Etter en telefonsamtale med kundeservice hevdet de at det hadde vært en misforståelse og sa at de gamle dekkene allerede var avhendet. På jakt etter en løsning tilbød de seg å montere fire nye sommerdekk.
Vi måtte akseptere tilbudet med hevn.
Nå har jeg sittet på kafeen i to hele timer, selv om de sa det ville ta en time, og jeg venter fortsatt
for bobilen vår.
Er det det du kaller seriøst, kundeorientert arbeid? Jeg tror ikke det, og jeg vil absolutt ikke besøke dette verkstedet igjen, enn si anbefale det til noen.
Jean-Marc Fontana
22 October 2025
Stefan Wildi
Jeg tok bilen min i dag for å få skiftet dekk. Da jeg hentet den, fortalte de meg at de fortsatt fyller på spylervæske og kjølevæske. Da jeg kom hjem tok jeg en rask titt under panseret og la merke til at lokket til kjølevæskebeholderen var glemt. Heldigvis var den fortsatt i motorrommet. Jeg lurte i alle fall: Jeg fikk service på bilen der for tre måneder siden, og nå må jeg allerede fylle på?
7 June 2025
Pasci
Varsellampen "Kontroller dekktrykket" tente. Jeg stoppet på nærmeste bensinstasjon, sjekket raskt dekktrykket, kalibrerte det på nytt, og jeg dro! Etter å ha byttet til sommerdekk, skjer dette nå og da. Så jeg stoppet ved siden av luftslangen på bensinstasjonen og sjekket dekktrykket. Ikke den samme! Flatt dekk på høyre bak. Mye luft hadde allerede sluppet ut. Å herregud. Min neste avtale nærmer seg, og her er jeg med et flatt dekk. Ok, bensinstasjonen tilhører Graf Auto og har et verksted. Du trenger ikke skynde deg til servicesenteret. Hei, sir, lite flatt dekk, kan du ta en titt? Klart, mekanikeren vil være der. Tre minutter senere kom mekanikeren. Å, jeg må ha fanget en gjenstand. Etter en kort inspeksjon ble synderen funnet: en 4 cm lang skrue satt fast i dekkmønsteret. Ikke noe problem, sa mekanikeren, vi kan fikse det her. Så han fikk verktøyet sitt, og i løpet av 10 minutter var dekket fylt med frisk luft og bilen klar til å kjøre. Jeg betalte for reparasjonen i butikken, og jeg dro! Tjenesten kunne ikke vært bedre. Ukomplisert, rask og rimelig – og alt dette med en ikke-Grafton-bil! Jeg anbefaler tjenestene til Graf Autogarage på det sterkeste. Tusen takk.
2 December 2025
Claudia Schmid-Blatti
Superrask, vennlig og kompetent service for en rask pærebytte i bilen min. Tusen takk!
13 December 2025
Glaus Franz
Kompetent råd, vennlig, god service