Velkommen til Renault Trucks Norge
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Stengt
Vis telefonnummer
Åpningstid resepsjon
| Mandag | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Tirsdag | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Onsdag | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Torsdag | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Fredag | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Lørdag | 08:15 / 12:00 |
| Søndag | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 kundevurderinger
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
Hallo,
Etter en telefonsamtale jeg ringte angående et problem med min Renault Midlum, spesielt et problem med oljetrykkmåleren, ble jeg møtt med en ganske ubehagelig person. Jeg forklarte situasjonen, ba om feilsøkingstrinn for å diagnostisere problemet og om det var mulig å kontakte verkstedet deres. Hun spurte om jeg noen gang hadde vært på verkstedet deres før, og stilte noen andre spørsmål for å finne ut om jeg hadde betalt dem tidligere. Hun snakket så med kollegaen sin, og jeg hørte henne gå videre uten reell interesse for problemet mitt. Noen sekunder senere sa hun: "Vel, det er ingenting vi kan gjøre for deg, du må ringe veihjelp, det er alt."
Så jeg kontaktet en annen garasje, Garage Mullot i Périgny, hvor jeg kunne diskutere problemet og utføre noen feilsøkingstrinn for å finne ut hvor alvorlig problemet mitt er. De var profesjonelle som lyttet til mine bekymringer, i motsetning til Renault Trucks i Saint-Vivien... Jeg håper aldri å se dem igjen.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Avtale for en uke siden. På dagen, kom så snart den åpnet, fortalte sekretæren meg at verkstedet var opptatt med noe annet og ikke ville ha tid til lastebilen min...52km retur på 19t for ingenting, og arbeidet som venter. Å gjøre narr av kunden ser ikke ut til å være noe problem
4 March 2022
olivier chollet
Jeg har vært etablert siden 2013 og eier tre traktorer, fire kornhengere, en planhenger og en MAN krokhenger.
Etter en bremseubalanse dro jeg for å få testet bremsene for å justere kammene på en av tilhengerne. Problemet ble identifisert, men så ble ting komplisert! Jeg gikk tilbake til verkstedresepsjonen med mekanikeren og ventet på verkstedleder/resepsjonist. Det gikk noen minutter, og mekanikeren ba meg kontakte deleavdelingen direkte, som om jeg hadde diagnostisert problemet selv! Så jeg dro til deleavdelingen med registreringsdokumentet, hvor de fortalte meg at de trengte mer informasjon om tilhengeren. I mellomtiden kom lederen/resepsjonisten tilbake, og det oppsto en heftig krangel mellom mekanikeren, lederen og deleavdelingen angående: Er det en arbeidsordre? Og hva med trailerens informasjon? Ingen svar! (Ingen gadd å gå og hente informasjonen fra traileren, som var bare 20 meter unna!) Jeg ble fortalt at de ville ringe meg tilbake neste dag. Så jeg dro med riggen min.
Jeg lot dagen etter gå, og uten en telefonsamtale gikk jeg tilbake til verkstedet på slutten av dagen for å spørre.
Resepsjonisten kom tilbake med mekanikeren og fortalte meg at jeg måtte komme tilbake med tilhengeren fordi de ikke hadde notert akselnummeret!
Helt lamslått forlot jeg verkstedet.
Det er et reelt kommunikasjonsproblem med verkstedet! Jeg fraråder på det sterkeste å gå dit, selv om jeg har vært fornøyd med butikkens service til nå, som prøver sitt beste for å gjøre jobben sin.
Jeg bestemte meg for å gå til Negotruck-garasjen i Périgny (allerede kunder, men lenger unna). Teamet der var oppmerksomme og vennlige, gjorde diagnostikken og formidlet all informasjon til butikken. De ga et tilbud på mindre enn to timer, og tilbød en avtale på telefon og deretter på e-post.
Gjør det riktige valget!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Meget vennlig personale, oppmerksomme på kunder, god valuta for pengene, anbefaler jeg
22 August 2021
Vincent BRIDON
Reparasjon på en bobil, et høyre lager foran, og jeg ble belastet med 3,5 timer for å bytte den, så en enorm mengde for bare ett lager.
Litt av en cash cow for slutten av en ferie, med tanke på at mekanikeren min klarte begge deler på mindre enn 2 timer.
I nødstilfeller, ok, ellers er det bedre å gå andre steder.
Gjestfrihet, ingenting å klage på.
Bil vasket med høytrykkspyler.