LENS MOTOR SA (Eupen)

Renault Trucks dealers at EUPEN, Belgium

Chaussee de Herbesthal, 160
4700 EUPEN

4 / 5
59 kundevurderinger fra Google

Åpningstid resepsjon


Mandag 08:00 / 17:30
Tirsdag 08:00 / 17:30
Onsdag 08:00 / 17:30
Torsdag 08:00 / 17:30
Fredag 08:00 / 17:30
Lørdag 07:00 / 13:00
Søndag -

Service og reparasjon av lastebil
Service og reparasjon av lastebil
Sjåførfasiliteter
Sjåførfasiliteter
Service og reparasjon av varebiler
Service og reparasjon av varebiler
Finansiering
Finansiering



General manager

alain.jacquart@lens-motor.be
Service contact
Jimmy Leclercq
+32 (0)87 85 30 63
Parts contact
Fernand Wetzels
+32 (0)87 85 30 63

4 / 5
59 kundevurderinger
Send inn en vurdering
26 November 2025 Adrian boland
Jeg har nylig bestilt en time for å få byttet batteriet på nyttekjøretøyet mitt, som du har endret. Første avtale: Jeg ble overrasket over en bemerkning om å være litt forsinket, selv om jeg var på parkeringsplassen og fullførte å rydde tilgang til batteriet for å lette arbeidet. Etter å ha ventet i omtrent en time, ble jeg endelig informert om at ingen erstatningsbatterier var på lager. Denne beklagelige mangelen på framsyn resulterte i en unødvendig tur. Andre avtale: Til tross for at jeg gjorde en innsats for å komme presis i tide, måtte jeg vente nesten 40 minutter igjen på bytte av det samme batteriet, som faktisk var veldig tilgjengelig. Verkstedteamet var effektivt når arbeidet startet, men organiseringen og tidsstyringen (forsinkelsen i tjenesten og mangelen på lager) er svært skuffende og lever ikke opp til standardene som forventes av en forhandler. Informasjon om tilgjengelig lager bør verifiseres før du bekrefter en avtale.
4 December 2025 Neo Belgium
Jeg kom, men jeg kommer ikke tilbake. Resepsjonen var dårlig, de oppførte seg frekt, og jeg minner deg på at det bare er Renault, det er ingen grunn til å la seg rive med. De må komme litt ned på jorden. Deres respons er ikke-eksisterende, de tilbyr ingen hjelp, kort sagt, det gir deg egentlig ikke lyst til å dra til dette Renault-senteret. Det er virkelig synd, for Lens-gruppen er generelt utmerket. Bortsett fra tydeligvis i Fleurus.
3 April 2025 stoyan stoyanov
Jeg gikk bare for diagnostikk. Arbeid i 30 minutter, og de trengte 3 timer. Jeg hadde termin kl 07.30 om morgenen, og bussen kom kl 14.00. De gjorde ingenting i tre timer, men jeg betalte 150 euro. Det er tilsynelatende slik de tjener lønningene sine. Jeg anbefaler ikke denne tjenesten til noen.
27 June 2025 Medhi
Svært responsiv, veldig profesjonell, utmerket verksted
24 February 2021 Młody Rsko
Parkeringsvarmeproblemet ble løst umiddelbart. Det hele tok omtrent tre timer. Dessverre var det vanskelig å kommunisere på engelsk eller tysk. Kaffe var tilgjengelig for de som ventet. Selskapets tomt var ganske overfylt. Du kan vente over natten foran den.