LILLE METROPOLE VI

Renault Trucks dealers at LESQUIN, France

Rue Pic au Vent
CRT
59810 LESQUIN

4.2 / 5
107 kundevurderinger fra Google

Åpningstid resepsjon


Mandag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Tirsdag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Onsdag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Torsdag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Fredag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Lørdag 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30
Søndag -

Service og reparasjon av lastebil
Service og reparasjon av lastebil
Lastebilutleie
Lastebilutleie
Sjåførfasiliteter
Sjåførfasiliteter
Forhandler av varebiler
Forhandler av varebiler
Service og reparasjon av varebiler
Service og reparasjon av varebiler
Finansiering
Finansiering
Elektriske kjøretøy
Elektriske kjøretøy
Used Trucks by Renault Trucks
Used Trucks by Renault Trucks


Salg
Mandag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Tirsdag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Onsdag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Torsdag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Fredag 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15
Lørdag 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30
Søndag -

General manager
Bernard BACQUET
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
Sales contact
Franck LIENARD
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
Service contact
Pascal VANSON
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
Parts contact
Freddy RICHARD
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com

4.2 / 5
107 kundevurderinger
Send inn en vurdering
21 May 2024 ask me
Helt uprofesjonelt. Etter estimat og starten på arbeidet med kjøretøyet mitt, kontaktet hovedmekanikeren meg fordi sentrallåsen i førerhuset ikke lenger fungerte, låsesylinderen snurret fritt, og de ønsket å belaste meg for å åpne døren. Jeg påpekte at låsen og sentrallåsen fungerte da lastebilen ble sluppet av, og dette var ikke notert på kjøretøyets tilstandsrapport. Jeg svarte OK, og spurte ikke om de hadde byttet batteri i fjernkontrollen for ikke å være frekk. Da jeg hentet kjøretøyet mitt, var veistøyen fortsatt der til tross for €150-anslaget og €1600-reparasjonskostnaden. De tok kjøretøyet tilbake, rettet opp feilene sine og returnerte det til meg uken etter. (Under den første prøvekjøringen var teamlederen forståelsesfull, i motsetning til verkstedlederen, som var mindre ærlig.) Etter å ha fått tilbake kjøretøyet mitt, bestemte jeg meg for å bytte batteri selv, i tilfelle de ikke allerede hadde gjort det. Magien skjedde og sentrallåsen fungerer etter at de byttet batteri i fjernkontrollen! Hvordan kan de påstå at de er profesjonelle som spesialiserer seg på bilens merke og ikke en gang starte med å teste sentrallåsfjernkontrollens batteri når det ikke fungerer? Etter det fortalte hovedmekanikeren meg at de allerede hadde gitt meg gaver...(???) Da alt de gjorde var å dekke over feilene sine i diagnose, reparasjon og kjøretøytesting... Og han nekter å refundere meg for opplåsingstjenesten for bildør de belastet meg for, selv om å teste fjernkontrollens batteri ville ha løst problemet! Videre fant jeg en annen ødelagt skrue, som ikke ble diagnostisert, reparert eller til og med lagt merke til, selv om den bare var 30 cm fra der de jobbet. (Motorfeste) De er der for å diagnostisere den løse jordremmen og prøve å belaste deg for denne utdaterte reparasjonen. Men for en manglende skrue, synlig i motorrommet 30 cm fra der de jobber, er de ingen steder å finne. Og når det gjelder å teste batteriet i sentrallåsen, er det plutselig ingen i nærheten; de tilbyr umiddelbart å belaste deg for å låse opp døren! Du kan se at det er mye mer lønnsomt for dem å ta betalt for å låse opp en dør enn for et batteri som koster mindre enn €2 i en fotobutikk! Et ord til de kloke... PS: Jeg måtte gi én stjerne, men dette etablissementet fortjener ikke noe!!! Unngå det! Det er ingenting som profesjonelle ved Renault Truck-verkstedet i Bayonne som faktisk vet hva de gjør, og det viser seg på regningen og kvaliteten på tjenesten!
22 January 2019 Jardin paysage
Profesjonell velkomst og service for vedlikehold eller kjøp av nyttekjøretøyer, store ulemper med direkte syn på team som drar hverandres ben og også den administrative siden som tar mer tid enn reparasjonen av kjøretøyet ditt...
7 August 2020 Didier LEFEBVRE
Flott velkomst, god service. Personalet er oppmerksomme og lydhøre. Takk igjen til reservedelsbutikkens mottak og verkstedet. Winfield Racing School-teamet
21 June 2020 Augustin
Grei velkomst, men det tok mer enn en og en halv time å reparere et dekk, spesielt med et Norauto-sett, selv om vi skulle være i en nødsituasjon...
13 September 2022 matthieu tissoires
Jeg ringte i morges klokken 08.00 og ble hjulpet på stedet en time senere! Optimal respons! Takk!