MOTOR TARREGA TRUCKS 360 SL (ZF)

Renault Trucks dealers at BARCELONA, Spain

Calle E - Esq. C/ 4
Sector B Zona Franca
08040 BARCELONA

4 / 5
329 kundevurderinger fra Google

Åpningstid resepsjon


Mandag 08:00 / 19:00
Tirsdag 08:00 / 19:00
Onsdag 08:00 / 19:00
Torsdag 08:00 / 19:00
Fredag 08:00 / 19:00
Lørdag 08:00 / 19:00
Søndag 08:00 / 13:00

Service og reparasjon av lastebil
Service og reparasjon av lastebil
Lastebilutleie
Lastebilutleie
Bremsetesting
Bremsetesting
Service og reparasjon av tilhengere
Service og reparasjon av tilhengere
Fartsskrivere
Fartsskrivere
Dekkservice
Dekkservice
Forhandler av varebiler
Forhandler av varebiler
Service og reparasjon av varebiler
Service og reparasjon av varebiler
Elektriske kjøretøy
Elektriske kjøretøy
Gassdrevne kjøretøy
Gassdrevne kjøretøy
Used Trucks by Renault Trucks
Used Trucks by Renault Trucks


Salg
Mandag 08:00 / 19:00
Tirsdag 08:00 / 19:00
Onsdag 08:00 / 19:00
Torsdag 08:00 / 19:00
Fredag 08:00 / 19:00
Lørdag 08:00 / 19:00
Søndag 08:00 / 13:00
Verksted
Mandag 08:00 / 19:00
Tirsdag 08:00 / 19:00
Onsdag 08:00 / 19:00
Torsdag 08:00 / 19:00
Fredag 08:00 / 19:00
Lørdag 08:00 / 19:00
Søndag 08:00 / 13:00
Deler
Mandag 08:00 / 19:00
Tirsdag 08:00 / 19:00
Onsdag 08:00 / 19:00
Torsdag 08:00 / 19:00
Fredag 08:00 / 19:00
Lørdag 08:00 / 19:00
Søndag 08:00 / 13:00

General manager
Antonio Esteve
932634351
aesteve@motortarrega.com
Parts contact
Pedro Pizarro
932634351
ppizarro@motortarrega.com

Renault Trucks T 460 No offer
  • No offer
  • Renault Trucks T 460
    • Tractor - 4X2
    • Euro 6
    • 24/01/2020
    • 724 827 km

    4 / 5
    329 kundevurderinger
    Send inn en vurdering
    27 June 2025 Fernando marin
    Forferdelig service, forferdelig, verkstedsjefen behandlet oss som om pengene mine var verdiløse, han ga ham lastebilen montert og han ga den tilbake til meg demontert, kjøretøyet mitt manglet deler. Jeg anbefaler virkelig ikke dette stedet i det hele tatt. Forferdelig, forferdelig, han ydmyket oss, kjeftet på oss og for å toppe det, ifølge herren, er vi ikke klienter, som om fakturaen jeg betalte dem hadde blitt gitt til meg. For en mangel på respekt for klienter, de burde gi dem kurs i kundeservice fordi de er langt fra 0 stjerner. Jeg ville ikke komme tilbake fordi de fjerner deler og gir deg lastebilen på en halv dag. Siden jeg fortalte dem at jeg skulle kaste lastebilen fordi reparasjonen virket veldig dyr, benyttet de seg av den til å strippe bilen min og ga den tilbake til meg halvveis.
    27 June 2025 Valentina Restrepo
    Forferdelig service Et stort merke som Renault med så uetiske ansatte som verkstedsjefen Den 27. juni dro jeg for å hente lastebilen min fordi de belastet meg 20 000 for en reparasjon da jeg fant ut om det et annet sted, og de gjorde det samme for 9 000 € Men vel, det er ikke poenget med klagen. Alle tar det de vil. Klagen er grunnen til at jeg gikk, møtte opp, betalte 413 € for inspeksjonen de gjorde og ba om en bergingsbil for å fjerne lastebilen. For en overraskelse! Verkstedslederen dobbeltsjekket at han brukte lastebilens bensintank til en annen bil. Han ba meg kansellere bergingsbilen. Jeg måtte vente på at de skulle fjerne bensintanken fra kjøretøyet mitt fra den andre bilen slik at jeg kunne sette den på min. FOR GUD, HVEM GA DEM TILLATELSE TIL Å BRUKE LASTEBILEN MIN I ET ANNET KJØRETØY? DET KALLES TILLITSBRUK. Ok, da roer jeg meg. Jeg holder på og venter. Han sier at etter 3-4 timer er det klart, at han vil ringe bergingsbilen igjen. For en overraskelse! Når bergingsbilen kommer, har lastebilen min mistet alt drivstoffet. De satte en dårlig tank på den, noe som betyr at min, som var bra, er... De solgte den til en annen kunde, og de satte den andre kundens dårlige på lastebilen min. Han sier til meg at jeg burde ta det slik. Manglende deler og med en tank med gass. Det er ikke lastebilen. Jeg kommer til å saksøke Renault fordi de er bekymret for at deres ansatte stjeler fra Renaults lokaler og stjeler kjøretøydeler fra folk de kjører og forlater med full tillit. Fordi Renault er bare bilen for ansatte å skrote. Jeg håper å fortsette med søksmålet, og jeg legger igjen denne anmeldelsen slik at kunder som tror på Renault-merket kan se hva slags tyver de er.
    8 July 2025 Esther
    Jeg var helt punktlig. Kontortjenesten var ganske bra, og kjøretøyoppsettet på tomten var ganske godt organisert.
    13 August 2024 Federico Vargas
    Både kontormannen og mekanikeren var veldig vennlige. Vedlikehold ble utført på under en og en halv time. Jeg skulle ønske flere ville gjøre denne typen arbeid. Med tanke på mengden kjøretøy de satt i, går de superfort.
    6 July 2025 carlos lopez
    VIKTIG Å LESE DE VILLE RÅNE MEG Jeg ringte fordi nøklene til lastebilen på 3500 kg var borte og de fortalte meg at nøkkelen måtte bestilles fra Frankrike og at det ville ta en uke og at den mest sannsynlig ikke ville fungere og at sentrallåsen måtte byttes osv... 900€ til 1200€ De ba meg gå til en hvilken som helst Renault for å be om klippekoden, og det gjorde jeg. Med den koden kunne de lage en nøkkel til meg først og deretter kode den for 200€. Jeg hadde 2 nøkler og lastebilen var klar til å fortsette arbeidet. NÅ SIGER JEG HVORDAN KAN RENAULT GJØRE DETTE? DET ER UTROLIG AT DE VIL DRIFTE