Velkommen til Renault Trucks Norge
QUENDOZ S.r.l.
Renault Trucks dealers at NUS (AO), Italy
Stengt
Vis telefonnummer
Åpningstid resepsjon
| Mandag | 08:00 / 18:00 |
| Tirsdag | 08:00 / 18:00 |
| Onsdag | 08:00 / 18:00 |
| Torsdag | 08:00 / 18:00 |
| Fredag | 08:00 / 18:00 |
| Lørdag | 08:00 / 13:00 |
| Søndag | - |
2.6 / 5
29 kundevurderinger
5 December 2025
christian berra
Skammelig service. Jeg ankom klokken 14.00, da søppelfyllingen Saint Christophe åpnet, men den var stengt i over en time på grunn av avfallshåndtering!!!
Ingen beskjed ... Jeg lurer på om ikke dette kan gjøres når søppelfyllingen er stengt?!
5 August 2025
luca simeoni
God morgen.
Jeg er her for å dele min erfaring med avfallsselskapet Quendoz.
Forferdelig arbeid, søppelkasser som ikke tømmes av arbeidere,
Inkompetent telefonstøtte (det ville vært raskere å installere en robot som gjentar de samme tingene om og om igjen), og ingen til å løse problemene.
Jeg skriver dette nå etter flere klager...
Jeg samler esker på søndager.... På mandager finner jeg meg selv å ringe fordi de ikke har hentet onsdagens søppel i det siste.... SKAMMELIG!!!!!!
DET GODE ER AT INGEN FÅR ANSIKTET TIL Å AVKLÆRE. JEG ER HER FORTSATT OG VENTER....
18 July 2025
Asino Pazzo
Den offentlige organiske søppelkassen har vært ødelagt i en uke i juli, og det har ikke kommet noe svar fra selskapet. Vi kan ikke kaste søppelet deres fordi kortleseren er ødelagt! Dette er en svindel som ikke hører hjemme i Aosta!
27 May 2025
Daria Cremascoli
For andre gang ringte jeg Quendoz. Forespørselen gikk på henting av grønt avfall som ikke var utført og på en søppel som ikke var tømt. De var effektive og hjelpsomme. En applaus til arbeiderne
7 May 2025
Andrea Sciamanna
Quendoz bør lære å kommunisere med brukerne.
Flere ganger hendte det meg at de la på meg fordi jeg ikke klarte å gi den forespurte informasjonen.
Eller at de nektet å hjelpe eldre som møtte opp på gjenvinningssentralen med å legge tungt avfall i containere og som eksplisitt ba om hjelp.
De har ikke noe begrep om høflighet.
Hver gang du henvender deg til dem for noe, føles det som om de gjør deg en tjeneste.
Og tør du be om avklaring, svarer de som roboter eller i en frekk tone.
Quendoz-selskapet har blitt for vant til dette merkelige monopolet som det har hatt, i alt for mange år, på avfallshåndtering (hvordan denne situasjonen er mulig er et mysterium) og til det faktum at det betales så mye, uavhengig av hvordan det behandler brukerne.
Aosta kommune bør tilby et verktøy for å rapportere denne typen problemer og iverksette effektive tiltak, og demonstrere at den ikke lar seg skremme av «makten» som Quendoz ser ut til å ha over kommuneadministrasjonen.
Enda bedre, Aosta kommune bør legge avfallshåndteringen til et annet selskap.