SAINT CALAIS POIDS LOURDS

Renault Trucks dealers at CONFLANS SUR ANILLE, France

Route de Vibraye
Montfrelon
72120 CONFLANS SUR ANILLE

3.9 / 5
7 kundevurderinger fra Google

Åpningstid resepsjon


Mandag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tirsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Onsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Torsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Fredag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Lørdag -
Søndag -

Service og reparasjon av lastebil
Service og reparasjon av lastebil
Lastebilutleie
Lastebilutleie
Sjåførfasiliteter
Sjåførfasiliteter
Service og reparasjon av varebiler
Service og reparasjon av varebiler
Finansiering
Finansiering


Salg
Mandag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tirsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Onsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Torsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Fredag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Lørdag -
Søndag -
Verksted
Mandag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tirsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Onsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Torsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Fredag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Lørdag -
Søndag -
Deler
Mandag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tirsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Onsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Torsdag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Fredag 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Lørdag -
Søndag -

General manager
Stéphane SOLDET
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
Service contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
Parts contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr

3.9 / 5
7 kundevurderinger
Send inn en vurdering
21 May 2024 Jojo Schliffmanala
Rekorder slås innen svindel. Lastebilen satt fast i to uker, jeg leverte clutchsettet (Mercedes 914, så som en større Sprinter, koble fra akselen, trekk girkassen tilbake, fjern, monter på nytt, sett sammen). Ingen tilbud eller arbeidsavtale signert, ikke engang annonsert på telefon eller e-post ("Hva er nummeret ditt?" Det er bare trykt på lastebilen, men hei....bra gjort, det er som et rot..... Faktura €850😱🤯🤯🤯_. (Merk at jeg har en bedrift, hvor står SIRET-nummeret mitt på det? Finnes det ikke betaling etter 45 dager her?) Å bytte clutch på denne typen lastebiler, under verkstedforhold, grop, + hydraulisk girkassebord, tar det 3 timer.....4 timer hvis det er mandag morgen etter en travel helg.. (Hvor er den gamle clutchen jeg la merke til? oppgi?) Jeg krever en forklaring på dette jukset... Videre sjekket jeg personlig arbeidet som ble utført. Ved å fjerne inspeksjonsdekselet er det grunn til å stille spørsmål ved selskapets seriøsitet. Å betale €850 - DET (BILDER) og ikke engang få renset det gamle fettet (det er samvittighetsfullt). Det er til og med grunn til å lure på om det virkelig ble gjort og huske magien med bremserensere. En klage vil bli sendt inn til de aktuelle myndighetene... Jeg legger ved et bilde av et sitat fra en Mercedes-spesialist for å få ting tilbake til sin rettferdige pris... Jeg tror ikke jeg trenger å legge til et ekstra, det er utvetydig... Oppriktig, Mr. Jenny, "Sharp Knife" Manager
21 May 2024 Estelle
Etter å ha brutt sammen 10 km lenger fram ble vi henvist til denne butikken av en "snill lokal samaritan"... og eventyret begynner 😩 Jeg ringte verkstedet fordi jeg ikke hadde hørt fra dem. De sa at de ønsket å bytte ut clutchen (som vi leverte) på 914-lastebilen vår, som hadde hele livet vårt i seg (i bevegelse). De hadde lovet å gjøre reparasjonen raskt (kan ikke gi et tilbud eller en omtrentlig pris, "jeg må se lastebilen" (så vi har å gjøre med en "spesialist"; vi har ikke noe valg, fordi vi ikke var fra området, ble vi henvist til denne adressen). Etter denne samtalen visste ikke mekanikeren hvilket kjøretøy jeg snakket om!! Overraskende nok insisterte jeg, og han sendte meg til slutt til verkstedsjefen sin (som tydeligvis ikke liker å snakke med mekanikere). Han fortalte meg at de var underbemannet og ikke lenger kunne gi meg en behandlingstid. reparere, vel vitende om at han hadde lovet å gjøre det innen en uke, noe som langt fra var tilfelle!! Jeg spurte ham igjen om et tilbud, han lovet å holde oss informert i løpet av dagen (han spurte meg igjen om telefonnummeret vårt selv om det er trykt over hele lastebilen). Fortsatt ingen sitat.... Vår "snille samaritan" som er ansvarlig for å bringe lastebilen tilbake til oss, krevde en overraskende betaling med kredittkort, finnes det øyeblikkelig overføring? Etter å ha kommet hjem 600 km unna betalte vår "snille samaritan" derfor "TEORETISK" med kredittkortet sitt som vi hadde påfyllt for denne tjenesten. Frem til i dag har vi fortsatt ikke mottatt en stemplet papirfaktura BETALT med kredittkortbetalingen eller kvittering for vårt regnskap. Jeg ringte verkstedet fordi jeg ikke har hørt fra dem, for bytte av clutchen vår (som vi leverte) på 914-lastebilen vår der hele livet vårt er i den. (flytter), han hadde lovet å gjøre reparasjonen raskt, (ikke i stand til å gi et tilbud eller en omtrentlig pris "Jeg må se lastebilen" (så vi har å gjøre med en "spesialist", ikke noe valg samtidig, ikke fra regionen, vi ble henvist til denne adressen) Etter denne samtalen vet ikke mekanikeren hvilket kjøretøy jeg snakker om!! Overraskende nok insisterer jeg, og han sender meg til slutt til verkstedsjefen sin (som tilsynelatende ikke setter pris på å snakke med mekanikere) Han forteller meg at de er underbemannet og kan ikke lenger gi meg reparasjonstid vel vitende om at han hadde lovet å gjøre det innen en uke, noe som langt fra var tilfelle!! Jeg ber ham igjen om et tilbud, han lover å holde oss orientert i løpet av dagen (han ber meg igjen om telefonnummeret vårt selv om det er trykt over hele lastebilen). Fortsatt ingen. Et tilbud, en tredjepart som var ansvarlig for å returnere lastebilen til oss, krevde en overraskende betaling med kredittkort, så vår kontorist betalte "TEORETISK" med kredittkortet hans som vi hadde påfyllt. Den dag i dag har vi fortsatt ikke mottatt en papirfaktura med kredittkortbetalingen eller en kvittering fra vår «snille samaritan». Et frydefullt rot som lukter brent olje... Bare sier. Jeg vet ikke med deg, men i tillegg til å belaste dobbelt så mye som andre steder, blokkere arbeidsverktøyet til mannen min i to uker (som ikke ber om dagers kompensasjon), denne virksomheten med en ikke-mottatt faktura, denne "forsynende frelseren" kjent for selskapet, synes jeg denne clutchen oser av svovel!!! ... gitt prisen for arbeid beregnet på andre anerkjente og lokale butikker mellom €350-450, sammenlignet med €850 (vi leverte delen), denne mangelen på åpenhet, etc., føler vi at vi er utpresset og svindlet i reglene...
13 October 2025 Sebastien Verite
Super hjelpsom garasje og gode reparasjoner
24 May 2024 Stéphanie Rollin
Veldig profesjonelt og tilgjengelig team. Rask arbeid med mye vennlighet. Kort sagt fagfolk som har sans for service! Å anbefale uten å nøle. TAKK!
8 June 2024 Guiome Pouzet
Utmerket garasje, både for Point S og Renault Trucks. Et dynamisk og vennlig team, klar til å hjelpe